مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل ویدیوها را هم در نتایج سوالات کاربران نشان خواهد داد

  • کد خبر: ۱۷۷۴۶۷
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل ویدیوها را هم در نتایج سوالات کاربران نشان خواهد داد
هوش مصنوعی مولد جستجوی گوگل (Search Generative Experience) به زودی ویدیوها را هم در پاسخ به سؤالات کاربران در نتایج می‌گنجاند.

شهرآرانیوز - گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که Google's Search Generative Experience (نسخه آزمایشی جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی) هفته آینده به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که شامل ارائه نتایج با ویدیو‌های یکپارچه هم می‌شود.

برای افرادی که در Google SGE ثبت‌نام کرده‌اند، نتایج جستجو به زودی شامل ویدیو‌ها و تصاویر هم می‌شود. برای مثال، هنگامی که شخصی به دنبال نحوه انجام یک حرکت خاص یوگاست، موتور هوش مصنوعی گوگل علاوه‌بر تهیه یک توضیح متنی که از سراسر اینترنت جمع‌آوری کرده، ویدیو‌های یوتیوب را هم بررسی می‌کند.

از سال گذشته که ربات هوش مصنوعی OpenAI منتشر شد، شرکت‌های بزرگ فناوری تلاش دیوانه‌وارانه‌ای برای عرضه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی داشتند. گوگل برای رقابت در این بازار «بارد» Bard را در اوایل سال جاری منتشر کرد و مایکروسافت هم سرمایه‌گذاری خود را در OpenAI افزایش داد.

به گفته موسسه جهانی مک کینزی، هوش مصنوعی مولد می‌تواند سالانه ۴.۴ تریلیون دلار به ارزش اقتصاد جهانی بیافزاید.

یکی از مواردی که SGE گوگل را از چت‌بات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا Bard متمایز می‌کند این است که منابع اطلاعات استخراج‌شده را هم فهرست می‌کند. این برای تحقیق مفید است، زیرا می‌توانید خودتان به سایت منبع مراجعه کنید. گوگل حتی تاریخ انتشار را هم به وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها پیوند می‌دهد اضافه می‌کند. بنابراین می‌توانید به سرعت ببینید کدام سایت یا وبلاگ به‌روزترین اطلاعات را ارائه کرده است.

گوگل ماه گذشته اعلام کرد زمانی که SGE برای تولید عکس‌های فوری با هوش مصنوعی صرف می‌کند به نصف کاهش داده شده است. این شرکت می‌گوید همچنان روی سریع‌تر کردن ارائه نتایج کار می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->